{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 14 Nov 2017
《Stranger Things(怪奇物語)》呢套Netflix自家劇有幾勁?單係LOUIS VUITTON女裝創作總監Nicolas Ghesquière公開表示自己「喪煲」該劇,繼而係LV 2018春夏女裝系列中推出一款印有《Stranger Things》宣傳照嘅Tee款,劇中幾位童星亦係時尚圈有驕人嘅成績,包括Finn Wolfhard為《i-D》、《Dazed & Confused》等多本時尚刊物客串Model、Caleb McLaughlin亦為《Schon Magazine》演譯本季UNDERCOVER注目造型等等。


至於飾演主角之一Dustin嘅Gaten Matarazzo,喺劇中所穿著嘅紫色Brontosaurus Hoodie,近日更為博物館「Science Museum of Minnesota」意外帶嚟一日超過$300萬美金嘅業績盈利。事緣《Stranger Things》服裝造型師Kim Wilcox為真實呈理劇中嘅年代背景,特意喺網上尋得呢款復古Brontosaurus Hoodie,結果被一眾網民「起底」發現係Science Museum of Minnesota嘅出品,即時變成潮流人必備之Item,除咗爭相排隊入手,更喺網店造就出日賣8萬件之紀錄,實在有夠誇張!


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024