{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 27 Nov 2017
PORTER係日本國民級嘅袋牌,唔少香港人遊日必做嘅事,就係去PORTER專門店或直營店KURA CHIKA YOSHIDA潮聖,希望可以入手到香港直營店冇入貨嘅款式,又或者別注同聯名款,當中位於表参道嘅KURA CHIKA YOSHIDA近日搖身一變,變成PORTER旗艦店,為大家帶嚟耳目一新嘅零售空間。



其實呢個喺2000年經已開業嘅店鋪,印象中我喺兩三年前行果陣,經已密謀重新裝修,直至最近終於正式完成。全新嘅PORTER旗艦店,加設咗全新嘅二樓同旋轉樓梯,除咗更有條理將PORTER旗下各系列分門別類,更引進包括James Jarvis、Casely-Hayford、ACME及Tom Kuhn等品牌,並為大家帶嚟全新嘅PORTER表参道店獨佔聯名系列,值得大家留意!



PORTER表参道 東京都澀谷區神宮前 5-6-8
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024