{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 29 Nov 2017
嚟自澳洲嘅美麗諾羊毛(Merino Wool),一直以嚟都係唔少時裝品牌製作Knitwear等單品時,所用到嘅最主要面料,為咗再進一步讓全球更多人認識該羊毛品種,一直致力推廣同支持羊毛品嘅The Woolmark Company(國際羊毛局),近年就積極邀請不同時裝設計師合作,繼Thom Browne同Raf Simons兩位Hi-end界無人不曉嘅設計師後,即將亦找嚟喺人氣愈嚟愈高嘅FACETASM主理兼設計師落合宏理合作!


是次合作對於去年才正式打入巴黎時裝舞台嘅FACETASM嚟講,絕對係拓展品牌國際地位嘅一大良機,落合宏理將會運用The Woolmark Company國際認證之羊毛,去製作嚟緊FACETASM 2018秋冬及2019春夏兩個系列,而落合宏理更親自到訪The Woolmark Company位於澳洲嘅農場,了解及感受最原始嘅羊毛,呢個澳日聯手嘅時裝企劃,絕對值得期待!


對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024