{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 07 Dec 2017
幾個月前,作為Supreme初代生產商嘅BRENTS Sportwear突然宣布,將超過30件Supreme 90年代經典作品重新發售,呢間喺美國路易斯安娜州(State of Louisiana)享譽盛名嘅製衣工場冇走數,呢批單品終於喺幾日前正式開賣!

正如之前都有介紹過,呢三十幾件單品入面有Hoodie、Cargo Pants、Work Pants同恤衫等等,作品大部份都係1995年或1996年嘅出品,例如1996年嘅格仔Flannel Shirt、Arc Logo Sweater及1997年嘅Cargo Shorts,價位由美金$100至$850不等,但我最想知嘅係有邊個會用千幾蚊去買入面果幾個已經變黃嘅白色恤衫呢?

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024