{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 08 Dec 2017
多元代發展已經成為各大Luxury Brand嘅重點方向,例如LOUIS VUITTON(LV)會「貼地」走去同街牌合作,但另一方面又會推出勁「離地」嘅Designer Furniture支線。係就係好分裂,不過每季當〝花生〞咁食都幾有趣!

最近呢個Designer Furniture支線「Objets Nomades」又再度喺2017邁阿密設計展中展出最新一季嘅系列,系列中最受矚目嘅作品係一張名為「Bomboca」嘅藍綠色沙發,由設計界新秀Humberto Campana同Fernando Campana呢對巴西兄弟班創作,靈感嚟自巴西傳統婚禮或Party所提供嘅一款甜品。而其餘作品包括有印度設計師Mahdavi創作嘅Talisman 藍色皮製茶几、Marcel Wanders嘅搖搖椅等,買就冇乜可能架喇,當開下眼界啦!

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024