{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 13 Dec 2017
喺香港要數經典嘅Outdoor Backpack,相信八九不離十都會係同一個答案:GREGORY!無他,中學時代用GREGORY做書包嘅學生真係高達8成或以上,其實唔單止喺香港,世界各地唔少人都將佢列入Outdoor界最經典嘅袋牌。

適逢呢個家喻戶曉嘅美國品牌誕生40週年,日本BEAMS PLUS就同GREGORY方面攜手推出一款40週年別注Daypack!設計方面,隻方選用咗GREGORY創牌時嘅初代Daypack款及舊章,並配以充滿70年代Vintage格調嘅卡其、綠及藍3色,以及最百搭嘅黑色,袋款將於12月中正式推出,定價為¥25,920Yen,不過目前已經接受網上預訂,鍾意Vintage造型嘅人絕對唔可以錯過!

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024