{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 15 Dec 2017
果邊箱大家仲揣測緊fragment design同G-Dragon個人品牌PEACEMINUSONE聯乘會否成真,呢邊箱藤原浩(Hiroshi Fujiwara)就借IG新相暗喻畀大家聽:「咪住先!」,因為有更令人雀躍嘅聯名喺藤原浩個人IG上曝光,就係同德國「喼神」RIMOWA嘅聯名行李箱!

自從畀LVMH收購後,RIMOWA嘅時尚企劃一個比一個更具份量,今次同fragment design嘅聯乘,相信都係LVMH喺背後做「媒人」發功先促成合作。從細節看來,今次嘅「fragment版」似係玩科技感,皆因被曝光嘅細節位,正正係RIMOWA嘅嵌入電子標籤技術,原本只是一個透過藍牙連接手機傳輸航班資料嘅技術,如今電子標籤換上fragment閃電Logo同「FRGMT」字樣,或者呢個別注版又會有唔同嘅玩法。當然,呢啲都係我嘅「斷估冇痛苦」,究竟係咪真係玩科技?喼身、手柄等位置會唔會有更加屬於fragment嘅專屬細節?就要拭目以待了!

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024