{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 27 Dec 2017
話三上悠亜(Yua Mikami)係當今AV界最家喻戶曉嘅女優,相信冇人會唔認同,雖然大家都習慣睇到佢「一絲不掛」嘅狀態,但大家又有冇留意到三上私底下嘅打扮,究竟係點呢?咁啱尋晚睇到三上嘅IG Story,究竟同堪稱「AV界潮流達人」嘅明日花キララ(明日花綺羅)一齊Show新入手嘅戰利品,係乜?估唔到係VETEMENTS x Reebok嘅別注版Insta Pump Fury!

既然係咁,我決定翻查三上嘅個人IG,原來私底下嘅佢係潮人一名,又2016年開始著用Supreme、Thrasher單品,到今年進化到著Supreme x LV、BALENCIAGA,甚至係當下最潮嘅VETEMENTS,而且好明顯係受到明日花キララ呢位好友嘅影響,不過老老實實,我都係鍾意見到佢唔著衫多啲(笑)!

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024