{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 13 Aug 2018

大家仲喺香港受緊三十幾度嘅高溫,行出街一步都就暈低嘅時候,其實好多牌子已經出咗來季秋冬嘅Lookbook,更加有啲牌子已經賣緊自己嘅秋冬Collection添!

而呢次呢篇Article嘅主角Undercover已經跑前幾步,喺今個月開始將秋冬季嘅商品推出啦;而正當我哋諗緊高橋盾今年秋冬會搵咩牌子做聯乘嘅時候,佢就比咗個令人百思不得其解嘅答案出嚟。

《2001太空漫遊》 -  2001: A Space Odyssey

就喺幾日前,Undercover嘅Official Instagram 就出咗個Post,公佈咗呢個系列嘅商品:兩款長袖 T-Shirt,一款Coach Jacket 同埋幾款 Cap 帽。

點解 Undercover 會搵上 2001: A Space Odyssey 呢?兩者嘅合作看似唔 Make Sense,大欖都扯唔埋,其實諗真啲又會覺得好合理。

首先 Undercover 嘅主腦高橋盾係十分喜愛電影文化,從佢嘅 Ring Of Colour Share 嘅 Posts,再加上佢都唔係第一次將電影元素植入去品牌,就可以得知呢個事實;其次佢亦表佢本人係好喜歡 Stanley Kubrick 呢位導演,而佢正正就係執導 "2001: A Space Odyssey" 嘅傳奇人物。

而最重要嘅係Undercover今年秋冬系列嘅部份商品亦都含有太空元素。例如喺Showcase亮過相嘅太空衣,又或者其中幾款嘅Jacket,都有拼上仿NASA嘅大空人繡章。上面幾樣嘢加埋,又真係幾合情合理!

大家如果覺得太空衫好難搞嘅話,同樣概念嘅  2001: A Space Odyssey 系列,相比之下易入口好多,是季即決之選!

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024