{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  
POSTED ON 16 Aug 2018

喺之前就為大家去報導過,英國嗰邊嘅 Nike 就為咗慶祝旗下嘅 SNEAKRS 開咗夠一年,就喺 8月8號為大家返計咗個 "Easter Egg",喺 SNEAKRS 嘅 Apps 做到指定嘅條件就可以再次買到喺呢一年內搞到波鞋界掀起一場又一場腥風血雨嘅限量 Nike 波鞋。

好可惜地呢個 Easter Egg 就算比喺香港嘅大家搵到,你哋都未必買到,因為係需要英國當地嘅地址同埋Credit Card 先可以成功買到架。但係如果你係想要呢對 Air Max 1 X Parra 嘅話,今次就好把握好多次機會啦!

到底點解呢對鞋咁多人想要呢?首先就緊係因為呢對鞋係由 Piet Parra 操刀設計,名就可能未聽過,但係佢喺外國就出哂名多才多藝,無論係音樂方面又或者唔同嘅設計範疇都做得好出色!另外就當然因為串到爆嘅發售方式啦,歐洲嘅鞋舖SoleBox就要求買呢對鞋嘅人一定要買完著住走,務求打低炒賣風氣!

好入番正題,今次嘅機會又係要點去捉住呀飛雲?!機會係由英國嘅潮舖 Boedga 比大家嘅!佢喺佢嘅 Official Instagram 就喺琴日公布咗佢重新開多次個 Raffle 比大家抽鞋!抽嘅方法好簡單:喺個 Instagram Post 度 Comment Hashtag 返你想要個 Size ,你住喺邊同埋 Tag 返你一個朋友就成事啦!

重點嚟啦!我之前就試過喺 Boedga 嘅 Online Shop 度買過嘢,就係接受外國嘅 Credit Card 去 Payment 嘅!所以如果真係抽中嘅話就好大機會真係食到糊!祝大家好運!



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024