{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 06 Sep 2018

Donald Glover 呢個名,大家可能未聽過,但係如果講佢嘅藝名,唔知會唔會多啲人記得呢——Childish Gambino,佢嘅首本名曲我諗大家今年都聽過唔少次。



Childish Gambino - This Is America

呢首歌可以話係今年暫時最具影響力嘅歌曲,首先係引來全球嘅熱播,繼而引起後續討論,無論係樂迷定傳媒媒體。因為無論係 MV,又或是歌詞內容,都充滿著諷刺時事嘅成份,特別係美國本土嘅種族歧視議題。

Childish Gambino - Feels Like Summer

正當早幾日 Childish Gambino 嘅 Official Youtube Channel 釋出咗 "Feels Like Summer" 嘅Animated MV 後嘅幾日。 Adidas 嘅 Official Youtube Channel 亦都釋出咗同樣 Animated Style 嘅短片,並藉此空佈同 Donald Glover 展開合作計劃。

adidas Originals | Donald Glover

到底呢次個合作計劃會用咩形式展現依然係未知之數,到底係推出聯名單品,直接賺我哋錢;定係好似之前 Adidas 搵上 Higher Brother (現更名為更高兄弟) 咁樣贊助形式去支持 Donald Glover 製作一首有 Adidas Background 嘅歌曲同MV;定係諗返簡單啲,只係單純係簽多一個 Sponsor Player?就讓我們拭目以待。
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024