{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:MenClub
POSTED ON 17 Dec 2014
Men's Grooming Lesson 4 優雅鬈髮術

如果並非天生鬈髮,好少男士會擁有一頭鬈髮,因為十個九個唔會主動去電鬈把頭髮,一來唔會留到把頭髮咁長扮長毛,二來怕傷到啲頭髮(你知男人最驟忌就係甩頭髮),貪靚嘅,頂多肯日日一大早起身就落足心機gel好把頭髮,再貪靚啲嘢,就會走去漂或染咗把頭髮,總之,少數男生係會專程走去電番個靚髮。

之但係人生流流長,無理由唔俾機會自己有新嘗試,點都過吓鬈髮癮,所以,最折衷嘅方法,就係用鬈髮器及其他頭髮造型產品,可以隨心轉造型,直髮、鬈髮交替出場,怕傷頭髮?唔怕,Calvin順手教埋你護髮技巧。

林偉豪Calvin個人簡介︰
跨媒體藝人,沒有完美皮膚與身材,入行以來每日鑽研男妝保養,深造男裝穿搭,從不偷懶。擁有超過十年司儀經驗,經常向各大品牌偷師;現為商業電台DJ及節目主持,曾為Roadshow、亞洲電視及香港寬頻電視主持音樂、旅遊及資訊節目;又創辦本地文化創意平台「木木文創」,主理創意及時裝業務,名副其實事業型男。

優雅鬈髮術示範︰

步驟一︰

"頭髮如果受損同太乾都好難造型,最近我試用aussie呢個miracle moist系列,裡面嘅澳洲堅果籽油、香蜂花葉同蘆薈成份可以為頭髮補水"

步驟二︰

"除左洗頭水同護髮素,仲有呢支reconstructor,係深層護髮素,搽左之後放1至3分鐘,可以加強保濕同保養效果"

步驟三︰

"洗完頭,用風筒輕輕揚乾頭髮,不妨捽散髮根,令之後造型時有更厚的效果"

步驟四︰

"之前我喺韓國買左呢支迷你捲髮器好好用,細細支易控制,啱哂各位耐唔中先捲一次嘅男士。從分界位兩邊一撮一撮向內捲,界位唔駛分得太死,瀏海就向後捲,全部頭髮都捲過下就得"

步驟五︰

"Matt look嘅clay已經用左好多年啦,不妨用下hair wax,濕濕地令髮型有光澤。拎少少搽在手板同手指,然後揸上頭髮,捲曲效果即刻出哂嚟。呢個時候,亦都要好好造型,整體效果要到9成"

步驟六︰

"最後,我用loreal paris呢支elnett satin hairspray,距離15至20厘米噴少少。噴果陣要用手指插入頭髮中間,否則會扁,之後等佢乾就得啦"

步驟七︰

"今次呢個效果出嚟比較gentlement配埋支Tomford嘅香水就啱哂"

片中所用產品(左至右)︰
Aussie
Miracle Moist Shampoo $79/300ml
優點:濕髮後,取適量,雙手輕按摩頭皮即可,再以清水洗淨,適合天天使用。
Aussie Miracle Moist Conditioner $79/250ml
優點:潤髮後,取適量,再塗滿頭髮,並將頭髮集中在頭頂保持1-3分鐘,然後用清水徹底沖洗乾淨。
Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor 3 $99/250ml
優點:洗髮後,將潤髮乳倒在掌心,再塗上頭髮,加以按摩,順道享受一下它來自大自然的香味,約1-3分鐘後 (視乎頭髮受損程度而稍為延遲),最後用溫水沖洗。
Unix mini multi styling hair iron $160
優點︰體積輕巧,可直髮鬈髮兩用,及預熱時間快。
innisfree Style Garden wave wax 02 價格待定
優點︰質地易於控制,少許份量已足夠維持一天造型。
L'Oreal Elnett Satin Hairspray 價格待定
優點︰配搭微細噴嘴,噴霧柔滑亮麗,綻放絲緞光芒,噴霧細膩,效果特強,造型持續一天。


對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024