{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:MenClub
POSTED ON 25 Mar 2015

呢場波鞋爭霸戰,果然沒完沒了,今次輪到Adidas出招,仲要一次過喪出50隻色,系列名字改得好,叫Superstar Supercolor系列。

叫得做Supercolour,就擺到以顏色取勝,系列中,你講得出嘅顏色幾乎都已經用到,仲要漸變出唔同顏色,其實佢呢招好毒,推出咁多隻色,好等你眼花暸亂,心神彷彿,患有選擇困難症之際,唔覺唔覺就會買多幾對!兼且明知家陣波鞋係現時最hit的fashion item,出價仲一千蚊有找,真係好難忍手唔買番一兩對看門口。

講番今次Adidas,以非常壯觀地嘅姿態一口氣推出50隻顏色嘅Superstar鞋款,推出原因……原來係有背景人士撐腰!?

係呀,位仁兄咪就係由音樂界走入時裝界,無人不曉嘅潮人Pharrel Williams囉!佢之前已經同Moncler、G-Star Raw、Uniqlo,甚至Louis Vuitton都有合作過,與Adidas更加係長期合作伙伴關係。

Pharrel Williams諗到推出Superstar Supercolor系列,最主要原因係想大家真真正正有得揀,唔想來來去去只得小貓三四隻顏色選擇,所以豪氣地將50隻色以show hand形式放係你面前任有你選擇,聽埋潮人Williams點講,「通過多樣的選擇,Supercolor體現平等的喜悅。每一個人也能從50種不同顏色的Superstar中選擇屬於他們的顏色,這比以往任何一個系列提供更多的選擇,也更具個性,選擇屬於你的顏色,Choose Your Color。」

Supercolor系列將於3月27日,即今個星期五開始作全球限量發售,每對定價$799,呢個價位呢講真係非常吸引!


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024