{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 24 Apr 2015

近期廉航機票價格不斷回落,加埋港元強勢,去邊到都咁平,budget traveller自然最受惠,幾個月內不斷聽到身邊朋友去旅行,亞洲、歐洲通處飛,真高興。 

不過,部份廉航對乘客行李採「用者自付」原則,換言之,執行李要揀過度過。

但好多人都唔太知道,帶邊類衫褲配飾去旅行先最適合,或諗住求靚就乜都唔理,塞到一喼都係先算,但最後就好多衫褲都用唔著,盞搞!

以下嚴選5種服飾裝備,提議俾各位「巴打」外遊時作配襯穿搭之用︰

 1.麻質恤衫

如果去炎熱地帶,最好帶定幾件麻質裇衫,要薄身,易散熱之餘又幫手擋太陽以免曬燶。而最重要,大部份麻質裇衫都可以免熨。

 2.橡筋頭長/短褲

人在異地,當心情放鬆,意志力就會降低,美食當前就懶理自己六嚿腹肌變一嚿肚腩,食咗先算,橡筋褲頭就在此時大派用場,提供肚腩無限延伸之用

 3.Loafer Shoes

波鞋依然是旅行首選,但有時都想轉吓口味,況且loafer連鞋帶都唔駛綁,一穿就可以走人,但又唔似得著拖鞋咁過份casual,非常適合一班旅行懶人。

 4.Clip-on太陽眼鏡

附有clip-on鏡片嘅眼鏡,最方便一班四眼朋友一物兩用,只須在眼鏡之上再夾上太腸鏡片即可,順帶一提,最好選擇有UV防曬功能,保護雙目最緊要

 5.手提大袋

3日2夜短途行程,多半男士所要攜帶的同行物件都不會太多,會選擇揹Backpack取代拖喼,但為了免卻誤認為back-packer的話,可選擇手提大袋作hand-carry之用,望落都瀟灑點。


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024