{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 22 May 2015
要造型男,你估咁容易呀!

冬天就話可以披披搭搭,左襯右襯,一時西裝骨骨,一時書卷味才子,百變造型之下,全部要靠襯上唔同嘅衣飾,當然,十幾度嘅時候,著住件皮褸加頸巾扮型都無問題啫,但一到夏天,日日30度以上,成股熱力殺過嚟,乜嘢襯衫心情都被溶化晒啦!

咁點算?唔通各位Gentlemen每逢夏日就得放棄造型,只可以沉悶地日日以T恤波褲示人?聽落好鬼淒涼,明白普遍男士都怕熱,天生極易流汗,身不由己之下,令大家到夏日期間,就完全無選擇打扮嘅權利。其實情形又未必去到咁worst,有幾個衣著上嘅簡單襯搭手法,可以幫到大家唔駛日日與T恤波褲為伍,有返啲造型感;

1.怕熱又想著恤衫,捲袖兼解領頭扭咪得囉,
若果恤衫喺麻質物料就更加通爽。


2.三角骨短褲同波褲一樣咁舒服通爽,上身襯埋淺色短袖恤衫,爽晒!


3.必備太陽眼鏡,遮光之餘,加番啲星味俾自己


4.除咗白波鞋,涼鞋都喺夏日大熱,尤其是Teva更加氣候如虹。


5.戴紳士款草織帽,保持頭部通爽,又可以將冬天嘅紳士帽潮流繼續keep住。


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024