{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:MenClub
POSTED ON 25 May 2015

小編有唔少男性朋友,都喺Club Monaco The Men's Shop嘅粉絲,間唔中就會自動自覺走去位於灣仔進教圍嘅獨立男裝店「朝聖」,係少數品牌走小店精品格局路線,而取得成功嘅鋪頭。

品牌應該「食過翻尋味」,知道呢條路線work就keep住唔好俾佢停,仲野心勃勃發大嚟搞,選址呢排好旺場開品牌新店嘅銅鑼灣Fashion Walk,開設……「健身房」!?唔通大眾健身潮真喺厲害到連時裝品牌都要染指?



Sorry,原來睇錯,實情係Club Monaco喺香港第二間獨立男裝店,設計概念源自古老健身房及更衣室,成陣剛陽味散晒出嚟先至會睇錯。查實品牌喺門面佈置不嬲都有一手,唔sell high class堂皇格局,轉走文化溝時尚路線,呢種soft sell手法現代人最buy,加埋今季集中以運動服潮流為重心,好難唔吸客。


除咗自家品牌之外,仲有搜集其他國外現時幾hit嘅男裝擺係新店寄賣,包括紐約 Vianel 小型皮具用品、巴黎Cote et Ciel 背囊以及意大利 Dan Ward 皮革涼鞋等等 。新店開幕當日,仲搵嚟兩大男神,王宗堯同伍家謙助慶。


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024