{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 26 May 2015

元祖配色Air Jordan 1,簡單紅、白、黑三色配襯高筒鞋身,於1985年首次曝光後,已經得到唔少波鞋迷歡心,佢亦喺唔少波鞋收藏家嘅必攻對象,咁多年嚟,大家都等緊佢,希望至1994年原版復刻後,品牌會再三復後, 但等吓一年,等吓又一年,足足等咗21年,品牌先至決定喺AJ30周年嘅重要時刻,宣佈再次復刻呢對被喻為經典中嘅經典鞋王。

售價$1,249

Air Jordan 1 Retro High OG,又名「Chicago」,將會以最接近元祖版本嘅鞋型重新復刻,同時,隨波鞋附送黑、白色鞋帶以外,亦會配多一條紅色鞋帶俾大家輪流使用,以配合鞋身主色。除咗鞋型盡跟之外,新鞋放喺鞋盒時,只穿一條鞋帶嘅傳統亦都跟足以往,球迷一開盒見到就更加覺得窩心。


留意番老大哥都有穿過紅色鞋帶

見番老大哥呢張相,更加想即刻擁有AJ1!


Air Jordan 1 Retro High OG鐵定5月30日,喺香港指定Nike店發售,只要即日起至聽日,上 Nike 官網登記就有機會購入!

網址︰http://www.nike.com.hk/pre-order/switcher/index.php


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024