{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 06 Jul 2015
泡泡襪係90年代日本女高中生之間流行過的Item,由於佢鬆垮垮可愛又有顯瘦效果,所以好多女孩子都喜歡。


咪以為泡泡襪係古祖產物,唔會再有翻身的一日。Fashion呢家嘢,一向估佢唔到,近年日本就再興起泡泡襪熱潮,唔少日本女Model都有示範,如何將泡泡襪融入便服當中,例如係厚底鞋X泡泡襪,兩樣都具修飾腿部線條效果,著上腳非常顯瘦。


不過今時今日,泡泡襪更潮都好,都唔再只屬女生專利,男生都開始喺時裝中加入泡泡襪,仲絕無違和感添!


其實呢幾年白襪大流行,白色泡泡襪嘅穿搭已經悄悄喺雜誌中出現,變成配搭重點之一。因為泡泡襪具有份量感,所以對於整體較俐落的男裝而言,泡泡襪可以做到Eye Catching的效果。



唔少對流行非常敏感嘅潮人,早就喺穿搭中加入泡泡襪。



而且唔只白色,更興起其他顏色的泡泡襪。當中灰色都係一個受歡迎,而且容易配搭的顏色。無論襯八分褲、九分褲、定係短褲,只要加入泡泡襪,都可以增加腳下的份量感,變成腳部穿搭重點。



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024