{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 26 Sep 2016
幾年前時裝界盛行一股Hi-Street風潮,除了Luxury Brand用貴價用料製作街頭服飾如運動衫及波鞋,亦有一些默默無聞嘅設計師藉此向經典波鞋借鏡,並利用高質感素材如牛皮革、蛇皮等,自製奢華球鞋嘅例子,例如今日已經成名嘅意大利品牌Buscemi及日本品牌Hender Scheme,仲有今次要介紹嘅The Remade。


同上述嘅Buscemi與Hender Scheme有啲唔同,2014年11月面世嘅The Remade,是個以解構現成波鞋,再注入不同物料重製果款波鞋見稱。The Remade背後係一班成長於美國嘅波鞋發燒友,每個人都負責唔同範疇,有人負責「劏鞋」,亦有人專門搵物料。最新嘅作品,創作團隊就揀咗呢半年紅極一時嘅adidas Originals NMD型號,再為佢注入Hermès Birkin Bag嘅細節,鞋身所用嘅皮革更加係「真・Birkin Bag」都會用嘅牛仔皮革Clemence同蟒蛇皮(Python Skin)!雖然官方未有標明實際定價,但以小編估計,呢對重製版adidas Originals NMD應該會接近港幣$10,000元定價。



The Remade以往嘅作品,包括換上植物鞣製皮革(Vegetable Tanned Leather)重製嘅Air Jordan 1,同埋用蟒蛇皮(Python Skin)重製嘅Van Classic Slip-on。



The Remade






雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024