{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 27 Oct 2016
早排有套時裝電影叫《潮遊鏡花水月(The First Monday In May)》,入面講述《Vogue》美國總編Anna Wintour、王家衛同Metropolitan Museum of Art策展人Andrew Bolton,呢三個人點樣策劃2015年嘅MET Gala,即係果個由1946年開始,一年一度畀名流紅星應當年主題著到花枝招展嘅慈善晚宴。

套戲同個晚宴雖然有王家衛策劃,但因為舊年主題係《中國:鏡花水月》,個個人又龍袍又旗袍咁,真心唔多識欣賞,但下年嘅MET Gala,小編直情有興趣飛去New York睇,因為下年嘅主題係「Rei Kawakubo/COMME des GARÇONS」,並計劃由2017年5月1號起一連4日,展出「玲姐」川久保玲過去40年嘅經典名作,同時展覽同慈善晚宴將會由川久保玲、Pharrell Williams 、 Anna Wintour及Katy Perry一齊策劃,喂呢壇嘢,真係有今生冇來世!




老老實實,每次睇MET Gala果啲名人相都忍唔到笑,衰啲講句真係時裝嘅嘢,佢哋識條_咩!




究竟賭神低調啲定「玲姐」低調啲?好難答,所以見到今次呢壇嘢,我真係當堂嚇一跳,希望唔會得啖笑啦!




Photo Credit:Courtesy of The Metropolitan Museum of Art, © Paolo Roversi



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024