{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 15 Dec 2016
真正嘅眼鏡用家而非為咗襯衫而帶眼鏡嘅3大SoSad位:

1)長期帶眼鏡搞到鼻樑有兩個印
2)夏天每次行出商場、落車等都唱一次不妨矇一點
3)用清水洗眼鏡硬係覺得唔乾淨,一見到有眼鏡鋪就想去洗眼鏡

前兩點,我知道可以用去印膏同防霧噴劑防止佢哋發生,但最後果一點,因為呢家啲眼鏡又賽璐璐(Celluloid)又鈦合金(Titanium)咁,加上閒閒地都二、三千蚊入門,講真唔夠膽亂用清水或者梘液隨便洗,終於我哋有機會喺屋企,甚至公司聽住果啲「DiDi」聲自助洗眼鏡!








皆因本地眼鏡名所上目眼鏡店,最近就同Smartclean合作推出一部便攜式嘅眼鏡清洗機,並且從日本引進濃縮形嘅眼鏡專用清洗藥水,以後安坐家中都可以為自己嘅眼鏡收藏進行清潔,只要喺聖誕期間到上目眼鏡店清費滿六千元即可獲得清洗機連專用清洗藥水一套,都係果句名額有限,先到先得!





上目眼鏡店
香港尖沙咀海港城港威商場3樓3207號舖 2157 1286
香港銅鑼灣告士打道310號柏寧酒店前線觸覺1樓105號舖 2881 6090
九龍城衙前圍道17-19號地下C舖 2383 1618

Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024