{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 16 Dec 2016
時移世易令世代出現交接,呢個係幾千年嚟不變嘅定律,好似早排有間紮根香港幾十年嘅老牌羽絨店結業,唔係因為唔再流行Outdoor用品,反觀係山系造型愈嚟愈深受新生代歡迎,打正旗號走Outdoor風嘅Select Shop開完一間又一間,講到尾都係因為經營手法同眼光守舊,先係真正嘅死因。

喺云云新世代Outdoor Select Shop能夠火速冒起,以年青人最鍾意嘅Pop-Up Store同網店為理念嘅GO WILD絕對係其中一個,繼銅鑼灣白沙道同希慎廣場兩間Pop-Up Store後,以「Travel in Style」為題嘅第3間Pop-Up Store,喺剛過去嘅12月5日正式登陸金鐘太古廣場。



新店嘅最大賣點,亦都係最吸引小編要即時介紹嘅,就係GO WILD竟然能夠將日版Columbia「Black Label」帶到香港,呢條以往只限日本國內發售嘅支線,走嘅係休閒時尚格調,喺常見嘅機能服中注入大量簡約、運動同時尚元素,加上剪裁俐落同簡單嘅用色,其實似Fashion品牌多過Outdoor品牌。




當然,鋪頭主打嘅仲有多個真正嘅高階Outdoor品牌,例如法國嘅七彩防水褸始祖K-Way、加拿大星級羽絨品牌Nobis、加拿大國民雪靴Pajar等等,無論時裝愛好者或者Outdoor愛好者,呢間新Pop-Up Store絕對要去潮聖!




GO WILD POP-UP STORE
香港金鐘太古廣場二期124A號舖  2310 6523

對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024