{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 05 Jan 2017
鍾意去日本又鍾意買日本雜誌嘅朋友,一定冇理由冇見過「蔦屋」呢個名,由於呢間書店個〝蔦〞字太難讀,都係叫返佢做TSUTAYA吧啦!講開又講,你知唔知呢間堪稱全日本最大型嘅連鎖書店係點起家架呢?答案係:租借影碟!係呀!即係同你細細個成日去租VCD同錄影帶果間節拍(CHEAPY)鐳射影視快線一樣性質!


係咪誇張先?o架仔就係犀利在玩包裝,今時今日喺全日本有將近1,500間分店嘅TSUTAYA,唔單止有將書店、影音店、餐廳同Cafe綜合嘅概念店T-SITE,2017年度,經營TSUTAYA嘅Culture Convenience Club株式會社更會台灣光電業財團中環集團合作,並選址喺文青發源地-台北信義區,開設全球首間海外分店「TSUTAYA BOOKSTORE台北一號店」,而且暫定於2017年1月24日正式開幕。






作為首間海外店,除咗新增中文書藉發售外,店內更會有渋谷TSUTAYA內嘅咖啡餐廳 「WIRED TOKYO」進駐,同時亦會有更多日本雜誌、小說等書籍及文具雜貨等發售,講完一大輪,真係好想即刻睇下新年後有冇平機票,飛返轉台北行下呢間TSUTAYA BOOKSTORE台北一號店!


TSUTAYA BOOKSTORE台北一號店 台北市信義區忠孝東路五段8號統一時代百貨台北店5樓
談到 Carhartt WIP ,各位馬上想起的都一定是品牌旗下那條標誌性的 Double Knee 工裝褲,這條工裝褲不但耐用度高,而且極具質感和辨認度,而事隔多年, Double Knee 工裝褲,也漸漸從工地走向世界時裝舞台。 ...
style
從工地走向世界時裝舞台!Carhartt WIP Double Knee 工裝褲 就是新世代的 501?
15 Apr 2024
【金像獎】 第四十二屆香港電影金像獎頒獎典禮在昨晚盛大落幕,當中最具受注目的人物,就莫過於是劉嘉玲女士-她不僅在替丈夫梁朝偉在拿到最佳男主角獎項所發表的感言惹起了爭議,而且出席金像獎上戴上的「龍蝦頸鏈 ...
style
【金像獎】劉嘉玲在金像獎上穿戴的「龍蝦配飾」, 原來也是出自名師之手?
15 Apr 2024