{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 16 Jan 2017
新年買新衫,又或者新正頭期間唔可以買新鞋,係好多「老友記」由細灌輸我哋嘅觀念,當然我哋呢一袋唔會咁迷信啦,只不過係話哂都踏入新一年,去舊迎新始終係需要嘅!






為咗過年而買新衫,最肉赤唔係用咗幾多錢入手,而係坊間所謂嘅「CNY Collection」唔係印咗生肖,就係五顏六色同啲款懶係有新年特色,過左新年之後基本上要等12年之後先可以再著。但今次嘅COS CNY系列就有少少唔同,玩「無地」設計同唔係好新年感覺嘅炭黑色調,同時「避無可避」嘅紅色系列亦玩針織物料,入面襯返件恤衫其實返工都著到,而且仲有勁百搭嘅紅黑橫間tee款。其實去拜年啫,唔駛又龍又鳳咁嘅,你估個個都好似「周董」咁可以Handle到咩!



Men's Border Long Sleeves top $590



Men's High-neck top $590



Men's Downing Trousers $890



Men's Structured Knit Jumper $590



Men's Structured Top $350


COS 中環皇后大道中74號 3580 7984
談到 Carhartt WIP ,各位馬上想起的都一定是品牌旗下那條標誌性的 Double Knee 工裝褲,這條工裝褲不但耐用度高,而且極具質感和辨認度,而事隔多年, Double Knee 工裝褲,也漸漸從工地走向世界時裝舞台。 ...
style
從工地走向世界時裝舞台!Carhartt WIP Double Knee 工裝褲 就是新世代的 501?
15 Apr 2024
【金像獎】 第四十二屆香港電影金像獎頒獎典禮在昨晚盛大落幕,當中最具受注目的人物,就莫過於是劉嘉玲女士-她不僅在替丈夫梁朝偉在拿到最佳男主角獎項所發表的感言惹起了爭議,而且出席金像獎上戴上的「龍蝦頸鏈 ...
style
【金像獎】劉嘉玲在金像獎上穿戴的「龍蝦配飾」, 原來也是出自名師之手?
15 Apr 2024