{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 17 Jan 2017
臨近新年同情人節,應該都有唔少人都咁搵緊一份貼心又貼身嘅禮物,想用最低Budget完成呢個任務?最實際又唔會失禮嘅,應該冇比iPhone case更好嘅嘢吧!





一直以引進高質日牌為主嘅日式Lifestyle小店MODERN TIMES,繼去年情人節前夕同嚟自橫濱嘅手造皮革工房Leather Factory Roberu推出情人節限定服務,為各位訂購嘅Roberu iPhone 6/6s & 6/6s Plus case提供免費刻印服務後,今年再接再厲,而且除咗Roberu之外更有另一iPhone case品牌CLAUSTRUM加入今次嘅聯名企劃,務求讓閣下送畀人嘅iPhone case變得更獨一無二,更有心思!














訂購詳情如下:

Roberu iPhone Case
刻印字元:最多8個 (包括空位)

字元選擇:大細楷英文字母
刻印位置:Roberu New iPhone Case: Roberu標誌上方; 其他Roberu iPhone Case: Roberu標誌下方

 Claustrum iPhone Holder + Stand
刻印字元:最多8個 (包括空位)
字元選擇:大楷英文字母
刻印位置:Claustrum iPhone Holder + Stand Flap內


接受訂購日期:即日起至2017年1月21日
取貨日期:2017年2月7日,到貨後將有專人通知領取

特別注意事項:
訂購後,字母選擇不得更改。刻印位置、字體大小、字距等由Roberu/Claustrum工匠全權決定,不接受退貨或退款。
免費刻印服務只適用於Modern Times訂購的全新Roberu iPhone Case/Claustrum iPhone Holder + Stand。Roberu迷彩Camouflage及Nubuck Leather iPhone Case除外。

查詢:
+852 5401 3806



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024