{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 24 Jan 2017
2017年男裝秋冬季嘅Runway Show暫時告一段落,例如Supreme x LV、闊過度地鐵車門嘅THOM BROWNE紙樣西裝等嘅震撼彈過後,其實仲有一個更加令人期待嘅事,就係去年宣佈正式成為Calvin Klein創意總監嘅Raf Simons,將會喺過完年後嘅2月10號,喺New York Fashion Week上展示其加盟後嘅首個系列。





但原來Raf Simons畀我哋更急不及待,想向全球Fashionista展示全新嘅Raf式Calvin Klein,皆因無論官網同IG中,近日都不約而同出現一系列寫上「Calvin Klein By Appointment」嘅廣告宣傳照。原來「Calvin Klein By Appointment」正正就係Raf Simons入主後所開設嘅全新支線,並以Celebrity嘅日常穿著(其實我諗即係Newyorker)為創作靈感,展示當下美國女性及時裝嘅新態度,而呢輯廣告大片更係由Willy Vanderperre,呢位喺Raf Simons仲係寂寂無名果時已經合作嘅攝影師親自操刀,一系列嘅女裝宣傳照中,我哋發現到唯一一張曝光咗男裝嘅全新定位同風格,Raf式嘅極Slim剪裁加上極具舞台感嘅流蘇設計,不禁令人大叫一句,乜呢個真係我哋所認識,專搵「肌男」代言嘅CK?










Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024