{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:MenClub
POSTED ON 12 Feb 2017
情人節又到,有人會選擇送花送禮物,再帶佢去間好啲嘅餐廳食Fine Dinning開支靚酒,幾千蚊嘅一晚為咗乜?無非都係兩個字 - 驚喜!



老實講驚喜呢家嘢不嬲都豐儉由人,除咗物質以外嘅驚喜,其實可以由自身嘅外觀做小小手腳。唔好誤會,唔係叫你走轉韓國,正所謂「如果不可改變面型,就換個新髮型」,一個小轉變再配合唔同嘅造型,威力分分鐘大到你唔信,尤其對住女人呢種重視感覺嘅生物,趁呢兩晚有時間,搞搞個頭最實際!
當然,單係換髮型換造型係唔夠嘅,聽日我哋仲有「護膚篇」,教埋大家Skin Care嘅重要性!




髮型除咗要襯面型更加需要依造型去用唔同嘅Hair Product,例如Barber用嘅FISTICUFFS嘅TUFF HOLD Pomade,呢隻Gel嘅特性係比較令身,適合啲比較Causal嘅造型例如Heavy Duty等等。




至於另一個玩斯文,比較適合去Fine Dinning嘅Dandy style,Barber就用COPACETIC嘅Pomade,同樣都係水性嘅Gel,但佢會比FISTICUFFS嘅產品更貼服,所以唔單止髮型,其實揀Pomade都係一個學問。


如果閣下有留鬚嘅,不妨試埋Barber Shop嘅修鬚服務,絕對係一大享受。


地址:
Barber Surgeon.co  旺角兆萬中心5樓506A號舖  3904 0343
Handsome Factory Barber Shop  銅鑼灣希雲街27號  2320 9976



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024