{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:MenClub
POSTED ON 13 Feb 2017



講完髮型上嘅小轉變大驚喜,今日就到「護膚篇」!其實都知普遍香港男士對於Skin Care同Grooming冇乜太大嘅概念,老老實實小編都只係會做基本嘅洗面,怕麻煩、趕出門口、寧願打多機Fifa…要搵藉口絕對可以數多十個八個,但難得同另一半,或者係約到「女神」出街,你都想畀佢嘅印象係容光滿面而唔係「油光滿面」吧!若果閣下唔係差到要搵〝Jacqueline〞先搞到掂嘅,不如聽下專業化妝師講解男士護膚嘅重要性,同埋有咩地方值得注意啦!



SK-II 男士活能保濕潔面乳 $410/120g

唔講真係唔知原來SK-II係有出男士Skin Care產品,除咗一般市面上所謂嘅去黑頭功能,佢嘅Pitera®成份更可令肌膚保持保濕功效,而且香味係薄荷香與獨特嘅清酒香(Ginjo)融合,完全適合男士使用。



Kiehl's青瓜植物精華爽膚水 $220/250ml

長久以來,青瓜果萃取因對肌膚有所裨益而聞名。Kiehl's呢隻爽膚水除咗可以令肌膚清新舒爽,更具結合水分、調節水分同軟化功能,而且因為成份溫和,不但油性同乾性,甚至敏感性肌膚都可以使用。



Kiehl's特效保濕乳液 $255/125ml

好多男人都會同小編一樣,最怕啲用完油淋淋嘅Lotion,呢隻Kiehl's保濕乳液係少有地唔淋嘅一支,而且佢蘊含17.5%優質橄欖油同豐富維他命E、甜杏仁油及杏籽油等保濕成份,針對哂所有中性偏油、中性或中性偏乾嘅皮膚。






Philips ActivEyes男士眼部醒神按摩儀 $998

身為一個真・用家,小編大力推介呢部〝敷眼機〞,唔駛果啲乜鬼導入精華不特止,3個唔同嘅Mode除咗一般常見嘅冷敷/熱敷之外,就有一個Stimulate係用嚟去黑眼圈,香港人嘛!重黑眼圈就梗架啦!但如果可以去淡啲黑眼圈,望落去都會精神咗同後生咗,最緊要支嘢玩埋黑魂色,擺喺公司用都仲得!


地址:
Philips 各大百貨公司及電器店有售 查詢電話:2619 9663
SK-II 中環國際金融中心商場1樓1091號舖 2831 9836
Kiehl’s 銅鑼灣Fashion Walk地下11A號舖 2328 9399


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024