{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 17 Mar 2017
早幾年Hi-Street風最勁果排,唔少經典運動牌都因為韓星同Fashion友嘅力撐而「翻生」,例如saucony、Diadora、Skechers等等,今次嘅主角FILA其實靠果段都賺返唔少人氣,但可惜之後冇食住個勢繼續出新Product甚至聯名企劃,後繼真係冇力!





不過咁,今年FILA再度出手,希望可以真真正正重返「當紅運動牌」之列,除咗有「玲姐」川保久玲力撐嘅俄國Hi-Street牌Gosha Rubchinskiy推出聯名Runway系列,同時亦有與韓國新星品牌D-ANTIDOTE推出聯名Backpack系列。2014年成立嘅D-ANTIDOTE,其設計師喺倫敦時裝學府Central Saint Martins畢業,擅長將英倫風融入到韓式Hi-Street風嘅佢,短短三年間已經成為炙手可熱嘅韓牌之一,例如SUPER JUNIOR、神話、FTISLAND、INFINITE、IU、徐仁國同李昇基都係D-ANTIDOTE嘅粉絲。而呢一系列嘅Backpack,注目位一定係特長嘅織帶配以搶眼配色,再加上同色刺繡嘅FILA「F」字logo,絕對係街上嘅焦點!



D-ANTIDOTE x FILA Backpack Series 各$1,990


Lane Crawford 中環國際金融中心商場
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024