{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 21 Mar 2017
成人玩具同潮流品牌嘅合作喺好多年前曾經流行過,例如A BATHING APE®、Jeremy Scott都出過Condom,直至最近,呢一股「潮性玩具」嘅熱潮又有回歸跡象,因為繼早前洛杉磯當紅街牌RIPNDIP,推出咗一套印有其吉祥物「中指貓」Lord Nermal嘅粉紅色Condom之外, 係男人都應該要識嘅TENGA最近亦同另一新晉美國當紅街牌Anti Social Social Club合作推出「飛機杯」。



其實呢幾年TENGA都有零星嘅時尚聯名企劃,例如HUF、Opening Ceremony、X-LARGE甚至Keith Haring都有合作過,至於今次由Anti Social Social Club提案嘅「飛機杯」,就用咗粉紅色為主調,而杯身則直接印上「GET WEIRD」字樣同底部嘅「NEVER AGAIN NEVER YOU」,都係一個明顯嘅「性暗示」Slogan,相當有趣!



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024