{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 23 Mar 2017
Hi-Street時裝文化雖然不及早幾年嘅全盛時期,孕育咗唔少時裝界超新星,例如HOOD BY AIR、OFF-WHITE C/O VIRGIL ABLOH、PALACE等等,而當中嘅Vetements同其設計師Demna Gvasalia就更加係一個傳奇!

無論擔任BALENCIAGA呢個Hi-Fashion頂端嘅創作總監、有著創辦人身份嘅Hi-Street風格Vetements抑或係合作單位身份嘅Vetements x Reebok企劃,Demna Gvasalia好識得用唔同嘅gimmick位去震撼全球時尚人。好似近呢半年人人討論嘅Vetements x Reebok Pump Supreme,就更加成為Reebok史上首對未曾出「平民版」就率先以聯名方式登場嘅波鞋款,因為呢個咁神秘嘅原因,令Reebok成為近期時尚界中不能忽視嘅名字!



之不過,呢對本來有錢都未必入手到嘅鞋款,終於會喺3月29號推出首對「平民版」,作為品牌嘅新作,走Slip-On外型嘅Pump Supreme,不但運用Pump科技於鞋面建構出獨特嘅Z型Pump系統,保留Pump系列一貫前衛嘅外觀,同時一口氣推出4個配色,而$1,299嘅定價就更加係「Vetements版」嘅最佳替代品!






Vetements x Reebok Pump Supreme $1,299


Reebok Classic Store
銅鑼灣Fashion Walk加寧街1-3號地下B鋪

D-mop
銅鑼灣京士頓街 2-4 號地下 3 號舖

談到 Carhartt WIP ,各位馬上想起的都一定是品牌旗下那條標誌性的 Double Knee 工裝褲,這條工裝褲不但耐用度高,而且極具質感和辨認度,而事隔多年, Double Knee 工裝褲,也漸漸從工地走向世界時裝舞台。 ...
style
從工地走向世界時裝舞台!Carhartt WIP Double Knee 工裝褲 就是新世代的 501?
15 Apr 2024
【金像獎】 第四十二屆香港電影金像獎頒獎典禮在昨晚盛大落幕,當中最具受注目的人物,就莫過於是劉嘉玲女士-她不僅在替丈夫梁朝偉在拿到最佳男主角獎項所發表的感言惹起了爭議,而且出席金像獎上戴上的「龍蝦頸鏈 ...
style
【金像獎】劉嘉玲在金像獎上穿戴的「龍蝦配飾」, 原來也是出自名師之手?
15 Apr 2024