{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 23 Mar 2017
呢幾年愈嚟愈多人想投身成為YouTuber,喺2016年日本更有一個調查指出,日本小學生視為理想職業嘅頭10名,YouTuber更爆冷門排喺第3名,僅次於職業足球員同醫生!咁究竟要做一個成功嘅YouTuber有咩條件?個人覺得係有冇名確嘅目的同諗法!好似呢個叫Brad Hall嘅YouTuber,去年開設個人Channel以一個「毒L」嘅形象喺YouTube上,為各大運動品牌嘅波鞋做評測,例如「五雙最難穿上球鞋」、解構Ultra Boost或者Jordan系列等等。最近更開始教埋人點襯衫,最新嘅Vlog「How To Dress Like Kanye」,教成點就見仁見智,但講真確實係幾幽默下嘅!







是咁的,雖然Brad Hall嘅毒L形象深入民心,但事實上呢個並唔係佢嘅真正身份,真名為Ben Kobold嘅佢實際上係一個活躍於美國芝加哥嘅喜劇演員,現實中嘅佢都真係幾識著衫,所以話網絡世界嘅嘢,認真你便輸了!



Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024