{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 27 Mar 2017
曾幾何時,裏原宿文化嘅盛勢,造就咗好多「土炮」街牌嘅誕生,雖然「那些年我們追過嘅潮牌」,去到今時今日結業嘅結業、轉型嘅轉型,但正正因為有以往成功嘅例子,新世代嘅「土炮」品牌先會更有理念同嘗試嘅精神,例如因為曾經邀請過「文青系女神」蔣雅文(Mandy)做代言人,而被定位為「文青袋牌」嘅Doughnut。



以「Pack Your Dream」為品牌理念嘅Doughnut成立於2007年(原來已經有10年歷史),無論總店選址(深水埗福華街)、價位($800樓下)同品牌定位,都非常咁貼地,難怪過往一、兩年愈嚟愈普及,成為唔少學生嘅恩物!到2017年春季,Doughnut更推出全新「Oxford Series」,並首次採用獨特嘅PFCs Free Cordura牛津紡物料,炮製出Cambridge Cordura、Bedford Cordura、York Cordura及Brit Cordura共4款16色背包同電腦手提包,而當中嘅Backpack款經同事魏文青實測後,發覺比市面上一般大容量Backpack款更輕身,同時亦夠挺身,以5百零蚊嘅價位基本上係冇得輸。




York Cordura $490





Cambridge Cordura $550



Bedford Cordura $580




Brit Cordura $380


Doughnut 深水埗福華街68號地下 2386 3279
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024