{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 06 Apr 2017
由最初嘅創意團隊ACNE,到後來嘅不定期雜誌《Acne Paper》同牛仔褲系列Acne Jeans,再到呢家嘅Acne Studio(其實中間仲有Acne Film、Acne Advertising同Acne Digital),相信創辦人Jonny Johansson最初喺1997年創立ACNE果陣,都冇諗過20年後嘅今日會變成咁有規模嘅創作公司。





適逢ACNE迎嚟成立20週年,創意總監兼創辦人Jonny Johansson早前就宣佈推出全新支線Acne Studios Blå Konst,並以Acne Studios嘅前身Acne Jeans為概念,除咗基本嘅牛仔褲款同簡單大方嘅T-shirt系列,亦會用丹寧嘅代表色調-藍色為整條支線嘅基調。而呢個備受注目嘅Acne Studios Blå Konst亦剛於今日(4月6日)正式開業,全球首間專門店選址於東京都渋谷区神南1-10-8(即係渋谷間Tower Records同WTAPS專門店GIP-STORE夾住中間果條街),準備喺呢個復活節去東京賞櫻嘅人,不妨去潮聖一下,因為聽講比正線Acne Studios平至少三份一價錢兼且Made In Italy,點忍到手!





Acne Studios Blå Konst Tokyo
東京都渋谷区神南1-10-8

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024