{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 11 Apr 2017

升咗上神檯級嘅「Kanye爺」Kanye West,呢幾年涉足嘅領域多不勝數,究竟下屇美國總統選舉會唔會見到佢?又會唔會真係用一人一對Yeezy做政綱?畀你估到就唔係「Kanye爺」啦!唯一肯定嘅係,由今日開始Kanye West又有一個新身份,就係珠寶設計師!



其實早喺去年9月Kanye West已經對外宣佈想搞珠寶,終於今日夢想成真,同美國著名珠寶設計師Jacob Arabo攜手推出YEEZY珠寶系列,包括項鍊同戒指合共12 款作品,靈感嚟自14世紀佛羅倫薩畫派藝術,並由佢太太Kim Kardashian率先親身演繹。而呢個YEEZY系列定價由$1,530美元起,並於yeezysupply.com同Jacob & Co.正式上架。



作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024