{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 13 Apr 2017
致力推崇日本文化嘅月島屋,喺去年就同本地慢生活單位Still House合作,一個融合咗港、日、中、台四地嘅「靜月期間限定店」就此面世,究竟呢個期間限定店係咩玩法?除咗有上述四地嘅職人駐場,有得紋身有得食有得飲有嘢買之外,仲少有地將成棟舊樓包起,與其話係期間限定店,倒不如話係期間限定樓!





而由於初回限定店嘅反應意想不到地好,月島屋同Still House決定喺復活節期間舉行第2回,由4月15日至4月17日一連3日,再次包起駱克道522全棟舊樓同大家過節!而且今次規模更大,參與嘅單位例如有嚟自日本嘅拼貼藝術家山下美里(Misato Yamashita)、台灣嘅水泥花器創作單位「泥好製所」、香港嘅吾子果醬、內地嘅服飾單位cheers garment studio等等,詳細嘅名單如下,有興趣嘅千其唔可以錯過!

香港
果醬:吾子果醬
飾品:m_u_s_h
樹脂藝術:Agape
精品咖啡:Elixir
皮革:慢吞吞(mantuntun)
帽子:wulimacha
手工啤酒:麥子
日式串燒:東京食堂

日本
羽織:月島屋
拼貼藝術:山下美里(Misato Yamashita)

台灣
刺青:林彼得、彫月舞
果乾:Hamango
水泥花器:泥好製所
圍裙:rin0study

中國
服飾:cheers garment studio

音樂演出
Yusobeit (Singer)
Sogun Abby (Singer)
EstherYeungpuilam (Singer)
Nathaniel Yu (Singer)
CoFF’ (Singer)
Kayee.C (Singer)
Magic Ramen (DJ)





靜月期間限定店第2回
日期 : 2017年4月15日至4月17日
時間 : 午後12時至午後9時
地點 : 銅鑼灣駱克道522號全棟
費用 : 港幣60元 / 港幣80元附手工啤酒一杯



雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024