{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  
POSTED ON 02 May 2017
上年底Switch仲未推出時,已經有流出過Switch VR嘅專利圖,加上任天堂社長君達島都話過,有考慮為Switch加入VR玩法,所以任天堂推出Switch VR嘅可能性非常高。雖然目前仲係傳聞,但就有YouTuber自製一部「Switch VR」,成功喺Switch上玩到VR效果。

要喺Swicth上玩到VR效果,外國網友Nintendrew就話首先要破解Switch嘅睇片同瀏覽器功能,至於點破解我就唔教大家喇,google大神一下就知道。實際操作就同大家將手機放入VR眼罩差唔多,不過Nintendrew就將Switch放入平板用VR眼罩「Durovis Dive 7」,然後就上YouTube睇返佢自製嘅《薩爾達傳說 時之笛3D》片頭動畫。雖然唔係用嚟玩VR遊,不過睇到VR片都係新嘗試。

其實早喺1995年任天堂就已經出過VR主機「Virtual Boy」,不過當年走得太前,結果好快就玩完。如果考慮到Switch嘅設計同埋流出專利圖,任天堂都似係有備而來,一對無線嘅JoyCon根本同現有嘅VR裝置嘅配置一樣。不過據Nintendrew嘅玩後感嚟睇,太近睇Switch屏幕時會見到畫面起晒狗牙,假如將來真係出Switch VR,唔知有冇firmware update去解決呢個問題呢?



只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024