{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:互聯網
POSTED ON 09 Nov 2017
AI人工智能蔚然成風,帶來生活之便;但亦有人擔心會一如電影情節般背叛人類,存在隱憂;最近AI機械人Sophia成為沙地阿拉伯公民,引起社會關注。著名物理學家霍金亦就話題開腔評論,指「AI或會是人類文明史上最壞的事」,除非社會能控制其發展。
霍金早前於葡萄牙里斯本一個網絡技術峰會上直指,AI有潛力幫助修復對大自然造成的傷害,亦可以消除貧窮同疾病;然而理論上,電腦可以模擬以至超越人類的智能。佢擔心一旦成功製造出強大的AI,可能會成為人類文明史上最壞的事,因為未必能確保AI會係造福人類,定係忽略人類,甚至毀滅人類。

佢提醒人類應該要對潛在風險嚴陣以待,指AI可能會成為強大武器,亦可能會成為新的壓迫工具,對經濟造成嚴重破壞。霍金認為製造者應採取有效措施及管理去預防危機。雖然如此,佢仍然相信,AI可以與人類和平共處,帶來益處。

來源:USA Today

只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024