{ SKIP }
文:MenClub Patrick  圖:互聯網
POSTED ON 29 Sep 2014
最近一個多星期經常見到DHL的速遞員四出運送iPhone 6,炒家/用家收到機當然高興,但其實一班速遞員都幾辛苦,唔知香港DHL有冇諗過用非人手的方法送貨呢?德國DHL就已經開始試行了,睇嚟都幾work㗎!

早前德國DHL宣布,他們成功使用一架名叫Parcelcopter 2.0的無人駕駛四旋翼直升機,將一批藥物由德國沿岸運送到12km外北海上的尤伊斯特島,不用速遞員長途跋涉坐船去送貨。




由於這架Parcelcopter 2.0是DHL與德國的無人機研究所合作研發的,所以預計是DHL專用。它的飛行高度約為50m,時速則約為65km,飛行途中不會跨越建築物。雖說它內置了GPS系統,能夠自動飛行,但原來仍需要操作人員作遠程遙控,而且由於乘載力所限,每次只能運送大約3kg重的貨物。睇嚟就算日後DHL會更大規模採用無人機送貨,都只限於運送少量輕盈的貴價貨物去偏遠地方,送iPhone始終要靠人手。




自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024