{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:互聯網
POSTED ON 24 Jan 2018
雖然家陣先1月,但正所謂一年之計在於春,各大分析師已經密鑼緊鼓,同投資者分析緊今年底嘅新iPhone到底是咩樣。KGI嘅星級Apple分析師郭明錤郭大師就預測,今年Apple將會推出三款iPhone X般嘅全屏幕iPhone,其中較低階的6.1吋版本邊框只有0.5mm,仲窄過iPhone X

郭明錤在最新的投資者備忘中預測,雖然三款新iPhone均為全屏幕款式,但6.1吋的iPhone主攻中低階市場,性能相比其餘兩款iPhone較入門,例如會採用2,160 x 1,080解析度的LCD屏幕而非OLED屏幕,屏幕比例為18:9,像素密度為320-330 PPI。雖然iPhone 8同為LCD芒,傳聞呢款新iPhone屏幕邊框只有0.5mm,iPhone X更幼,非常誇張。可以做到咁幼,據指係因為由In Cell內嵌式觸控面板,改為Japan Display的薄膜觸控面板(Full Active LCD)。

機身會改用鋁合金製,而且沒有雙後鏡頭,只有單後鏡頭,也沒有3D Touch。他又預計,此機只會配備3GB RAM,而另外兩款分別5.8吋和6.5吋的OLED型號則會配備4GB RAM。價錢方面,郭明錤今次將6.1iPhone的預測售價調高至約為700800美元(約5,4796,250港元),早前他預測為650750美元。
來源:MacRumor, 9to5Mac
只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024