{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:互聯網
POSTED ON 05 Feb 2018
上星期Tesla CEO Elon Musk再創新猷,子公司The Boring Company嘅新商品赫然係噴火槍,短短三日就賣晒兩萬枝。但即使喺美國,出售噴火槍仍然遭多方面大力反對;終於Elon Musk諗到個解決方法:將枝槍改名做「不是噴火槍」(not a flamethrower)。

雖然Elon Musk強調「除非你鍾意Fun」,否則唔好買呢枝噴火槍;然而自噴火槍上架以來,一直都有輿論擔心安全問題。受壓力下,Elon Musk日前在Twitter上發帖,話有部分海關機構不批准「噴火槍」通關發貨,於是佢決定將噴火槍改名,改為「「不是噴火槍」(not a flamethrower),又或「溫度強化裝置」(Temperature Enhancement Device),咁問題就唔存在啦。

早前加州眾議員Miguel Santiago提出禁售噴火槍,指Elon Musk偏離The Boring Company挖掘隧道紓緩交通問題的原意,使用有關技術賺錢,直斥噴火槍會為社會帶來不可預計的安全問題,認為此舉不智、危險,更絕對不有趣。Elon Musk幫噴火槍改名未知是否為避開禁售。

自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024