{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:互聯網
POSTED ON 16 Apr 2018
每次有iPhoneiPad等新產品出現前,網上定必舖天蓋地有齊新品設計圖以至實物同價錢等資料,完全劇透。Apple最近一份內部文件就指,已經查出29名洩密者;不過最諷刺嘅係,呢份「內部」文件本身理論上亦只限員工先睇到——即係又有二五仔向傳媒爆料。
Bloomberg》獲得Apple一份向員工發出的內部備忘,措詞嚴厲提醒員工,向傳媒、分析機構及博客等洩密乃背叛的行為,破壞每個人的努力,影響產品銷情及讓對手得益。Apple又強調:「我們想有機會向顧客展示產品為甚麼如斯美妙,而非由其他人拙劣地代勞。」

據備忘中提到,2017年抓獲29名洩密者,當中包括員工、供應鏈承包商及其他合作夥伴,其中有12名更被警方起訴。涉及的洩密資料包括iPhone XiPad ProAirPods

iOS 11 Gold Master等等。Apple警告,洩密者不單會失去工作,更可能會因入侵網絡及盜取商業秘密而面臨監禁,將來亦難以再找新工作,變成一無所有。

來源:Bloomberg
自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024