{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Aug 2018
你鍾意鬼妹嗎?你同時又係個腿控嗎?而且比起一雙雙又白又滑嘅「裸腿」,你更鍾意被絲襪包裹嘅美腿?咁嘅話你就要小心留神,因為以下要介紹嘅呢位波蘭美女簡直係為你度身訂造呀! 

Ariadna Magewska來自波蘭中西部城市波滋南,今年26歲。佢喺個人網站中話自己從小就鍾意藝術,細個鍾意作詩寫書,大個就鍾意影風景相,但觀乎佢個風景相IG只有區區千令人Follow,而佢個自拍IG就有36萬幾個Followers,似乎佢班Fans就唔係咁諗。咁又難怪呀,因為雖然Ariadna個樣只係中規中距,但佢嘅一雙美腿嘅「完成度」相當高,再加上不同嘅絲襪配搭,對一眾「愛腳人士」黎講真係賞心悅目架。

Ariadna仲有一個小秘密,就係其實佢好大食。佢話佢無識得任何人比佢自己要食得多嘢,但奈何天生麗質,食極唔肥,仲話以前食好多垃圾食物但都仲要瘦過依家,因為依家食得健康咗喎!

HelpIHaveNothingToWear on Facebook

ari_maj on Instagram

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024