{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 14 Aug 2018

【影音新聞】音樂串流平台Spotify 免費版可跳走廣告 你撐唔撐?

羊毛一向出自羊身上,想唔駛錢聽歌。就要捱睇廣告,這是常識吧!?不過近日,音樂串流平台Spotify測試緊一個新功能可讓免費版本的客戶飛走無興趣的廣告,自主選擇你想睇的廣告(唔係真係無廣告!) Spotify從中希望達到雙贏,加強廣告的效益。

現行免費用戶,必須要收聽廣告,spotify可以任何時間播放廣告,用戶係無得選擇,唔可以隨意跳過。不過咁影響用戶體驗的方式spotify打算進行大改革,現試推出一款叫「Active Media」的新功能,用戶可以跳過自己無興趣的廣告,廣告主也不需要為跳過的廣告比錢,不過咁當然不代表免費版用戶完全不需要聽廣告,只是可以選擇自己想聽的廣告內容,同樣必須等廣告結束後,才能接續播放音樂。

對Spotify來講,廣告其實咪真係重要?我地睇睇數據,根據Spotify最新一季財務報告,目前全球擁有每月1.8億活躍用戶,比去年同期增長30%,其中有7,500 萬付費訂閱用戶、1.01億免費用戶,廣告營收為1.58億美元,增長20%。照咁睇,其實廣告都係Spotify主要營運收入來源。咁今次搞個可跳廣告玩法到底係咩野葫蘆賣咩野藥?

Spotify係想用較聰明做法,讓用戶可花間係自己想聽的廣告,Spotify的也能因此得到更優質的資料和數據去迎合唔同客戶。Spotify全球策略夥伴Danielle Lee就表示,這樣的做法有助於提升廣告品質,讓廣告內容也可客製化,「就像是我們在每周新發現(Discover Weekly)功能上所做的一樣。」。這項新功能今年七月率先於澳洲測試,慢慢將可望擴到其他地區

Spotify預計,透過調整廣告投放策略,有可能增加20%以上的廣告營收,不過目前僅在市場規模相對細的澳洲進行測試,係咪真能如Spotify 所預期仍有待觀察,如果這套行得通,未來會逐步推行到全球市場。而對其他公司而言都可能是一個啟示。

自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024