{ SKIP }
文:陳意  圖:互聯網
POSTED ON 16 Dec 2014

數碼相機好方便,影完即刻可以playback,唔啱可以再影,影到啱為止。數碼相機咁普及,唔少傳統攝影人認為,今日的攝影文化,已不及菲林機年代在按快門前細心部署,亦因「唔啱可以再嚟過」,有人認為數碼機令人唔尊重攝影,亦失去菲林攝影「估估吓」的趣味。



其實呢,各有理據,支持數碼攝影文化的可能話:「阿叔,Leica都出數碼機啦」。咁以Leica的江湖地位,間中搭吓歷史順風車,或開吓歷史倒車都無大問題,反正佢老子喜歡就可以,最緊要唔好潑杯麵。



早於今年Photokina發表的Leica M Edition 60,將於20日在日本開賣,售價為232萬日圓(日本版豐田Prius C都係200萬yen有找),以目前日圓兌港元65算計,約為15萬港元。Leica M Edition 60機背不設LCD Mon,影完無得即時playback,就係想買家重溫菲林機感覺。



事實上,Leica M Edition 60就係建基於Typ 240型M-P,依然是一部數碼機,再作少許改良,再配Summilux-M 35mm f/1.4 ASPH鏡頭。LCD不見了,變成ISO感光度轉盤。Leica M Edition 60全球限售600部,相信好快沽清,儘管不少人批評Leica到喉唔到肺,玩得菲林feel,何不索性直截了當造部菲林機出嚟。




只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024