{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  圖:互聯網
POSTED ON 25 May 2015

上星期介紹完日本SIM卡後,有人覺得要去到日本先可以拎到卡唔多安心,而且又冇得一落機就即時update facebook,冇咗旅行的意義喎。所以依家就幫大家搵埋可以喺香港買到嘅SIM卡,等大家安心出發。



喺香港買到嘅日本SIM卡主要都係用Softbank 3G,呢類SIM卡售價由$150-280不等,數據量就由3GB起跳,有部份數據量更加多到20GB。今次介紹嘅卡大部份都係用得7日,所以有成20GB真係未必用得晒,加上有啲SIM卡係上唔到facebook,好似下面提到嘅櫻花卡就上唔到,所以大家要上facebook打卡就唔好買呢張喇。



至於去邊度先可以買到呢啲SIM卡呢?我就推介大家去深水埗鴨寮街嘅SIM卡檔,事關嗰度嘅SIM卡類型夠多,更可以買到唔同地區嘅上網卡,而且售價亦比香港代購SIM卡或者門市平,大家去旅行前不妨去行下,順便買埋電掣插頭,咁就萬無一失啦。





















美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024
Apple近年都會喺春季為iPhone推出新配色刺激銷量,例如上年就出咗黃色iPhone 14及iPhone 14 Plus。不過,最近就有消息指Apple今年可能會打破傳統,4年來首度唔推春季新色。 據外媒《macrumors》報導,雖 ...
tech
【科技】今年Apple或不推iPhone 15系列春季新配色
11 Apr 2024