{ SKIP }
  • 紅白、超任都玩得,不過就唔好兩種帶一齊插,否則後果自負
  • 有齊S-video同RCA,可惜到試個陣就壞咗個S-video頭
  • 唔止壞S-video,重連手掣線都爛爛地,部機QC認真麻麻地
  • 無敵嘅結衣~
文:MenClub 胡說  圖:互聯網
POSTED ON 24 Jul 2014
由1982至1987的五年,可謂日本電玩及手提音響產品的第一段發展黃金期,Sony武道館Walkman、NEC PC Engine⋯⋯多不勝數,但講到有「神級地位」的,必定是1983年暑假推出的任天堂「紅白機」(Famicom)。《兵蜂》、《魂斗羅》、《龍珠Z》、《惡魔城》的過版及「打大佬」場面,好多70後或80後都仲好記得。

老老實實,大家嘅紅白機可能已死喺堆填區九世,帶呢,可能仲有keep住三、四餅。

我相信有唔少人好似我,間中心思思想攞番部紅白機出嚟玩,但火牛唔見咗,controller又死死哋,點算?其實,東京秋葉原間唔中都有啲懷舊電玩舖,售賣可以玩到紅白機的兼容機。當中較新款的,有去年由Gamejoy發表的FC Dual,近期已有人返咗水貨,售價大概$300港元,即使玩幾次收埋一二角都唔會肉痛。筆者身先士卒購入一部,順便同大家講講除咗online shop或拍賣場,香港仲有邊度可以買到中古紅白機game。

一機多用 幾近通殺

紅白機、超任(Super Famicom)山寨機早就出過一大堆,但時間飛逝,莫講紅白機,就算係超任,六、七年前已無廠商再肯「山寨」。六月初抵港嘅Gamejoy FC Dual,就一次過滿足多個願望,首先,佢有齊紅白機同超任遊戲盒帶插槽,操作亦相當簡單,插餅帶落去就自動辨認到係紅白定超任,上GamJoy Japan個facebook,更可發現有對應Sega 16 Bit MegaDrive盒帶adapter賣,呢鋪真係你玩晒喇。非也,因為系統不支援美版遊戲(包括灰機及NES)。



但係呢,平嘢有時真係冇好,例如手掣握感唔算好、電線接駁位亦唔太能夠大力拉扯,機身入帶插槽亦不設退帶掣,換帶總要用力少少扯番餅帶出嚟,老實講,我好驚整爛餅帶。QC同手工雖然僅僅合格,不過,部機無需配轉壓火牛,香港機迷一插即玩。今次試機,特別搵來兩隻歷史有番咁上吓,70、80後必玩嘅遊戲測試:紅白機有《聖鬥士星矢 黃金傳說》,超任則有《孖寶賽車 Super Mario Kart》,咪話我聽你未玩過呀!

先試紅白機,一開始就出師不利,畫面模糊不清,試吓用綿花棒抹盒餅金屬接觸部份,都係唔得。靈光一閃,用返細個絕潮,搵口吹吓餅帶嘅金屬接觸部份,點知呢招仲work。不過,論到手掣handling及就手程度,就真係麻麻哋,皆因FC Dual喺用超任手掣設計,啲掣細粒咗,擺位又唔順手,要畀啲時間適應,另外,要留意玩紅白機盒帶時,係出唔到16:9畫面,間中亦有聲大聲細的情況。接著,試玩超任盒帶,一開即著零煩惱。筆者曾想以S-Video輸出畫面,但卻間中「有聲無畫」,最後都係用返RCA線插座。

FC Dual vs Simulator

我實知有班口痕友、花生友同厚多士話:「呢個年代,仲駛乜鬼買部新機嚟玩舊帶咩,上網玩模擬器就得啦,重要啲Game係任download,一毫子都唔使。」我會咁睇,買得呢部機嘅人,一定唔滿足於對住個Mon自己玩。相反,係買嚟show off以前有幾多紅白機/超任珍藏。另外,成班舊同學等睇opening畫面準備「開波」嘅場面,亦非模擬器可媲美。計我話,如果成日有舊朋友聚舊,咁就 好應該買番部,一邊雙打孖車同雙截龍,一邊隊啤實好feel。而且,用模擬器玩2P,又要用Keyboard先玩到,隨時仲要逗埋部電腦出廳,幾唔方便。



經典好Game何處尋

如果無儲開舊game盒帶,最理想當然飛去日本秋葉原、飯田橋或後樂園一帶嘅中古game shop。喺香港,識行路或上網就自有辦法。

旺角信和中心地庫:
以下所講的只係信和中心地庫某鋪,佢地已靜俏俏咁服務game迷兩年多,門口有部可以直插超任帶,不時著住嘅Demo機,一睇,你就知道搵啱地方。不過,定價唔算吸引,以
筆者持有的《黃金傳說》(無盒)為例,店方開價$250,《孖寶賽車》無盒都索價近百,店員見筆者有意想走,先即刻減價$50。不過,呢間鋪好在畀你買之前試清係work先畀錢,舖外亦設有bargain Bin,專放以前「少人吼」嘅少眾遊戲,售價由$20起。



Amazon.jp:

足不出戶,到日本Amazon碰運氣。選擇多之餘,間中都有機執到平貨,部份的售價更低至$30一盒。但是,要留意部份賣家不會將遊戲寄到日本以外地區,咁唯有搵代購,又或者請日本朋友幫你走轉郵局。遊戲盒帶本身唔重,建議你一次過買多幾盒,除開慳唔少郵費。


只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024