{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 21 Jun 2017
男人會自慰,女人一樣會自慰,分別在於前者會覺得︰打飛機好正常係男人都會架啦!大大聲講有咩問題?而後者就會覺得︰咦呀!DIY咁難為情點講出口?講唔出口唔緊要,寫出嚟咪得囉!外國網站buzzfeed就同大家揭開女生自慰小秘密,等你更加了解男女自慰大不同!


有時唔係因為「想要」先會自慰,而係好悶唔知做咩好時都會手痕自慰。


有時會當自慰係一種獎勵,畀辛苦工作嘅自己可以好好放縱下。


當一切都好唔順利需要啲開心感覺時,自慰係一個唔錯嘅選擇。


有時自慰係為咗令自己好瞓啲。


有時自慰期間會諗起個唔應該視為「性幻想對象」嘅人,然後即刻熄咗團慾火。


雖然M到時唔應該做愛,但女仔一樣會自慰,仲要準備好多紙巾以防搞到周圍都血跡斑斑。


唔少女仔會喺沖涼時用花灑沖陰核嚟自慰。


唔少女仔會用下體磨擦枕頭同被嚟自慰。




日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024