{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 18 Aug 2017

我哋都知道,每一張靚靚IG相背後都有個默默付出嘅男友,幫女朋友就光線、就角度、就鏡頭,去影19幾張相,再從中揀出面最瘦、眼最大、腿最長、腰最幼嘅一張相Post IG。為咗滿足女朋友嘅一己私欲,男朋友不惜好似練瑜伽咁,又瞓地又拗腰,目的就係幫女朋友影張靚靚IG相,如果唔係好大機會「又」因為自己幫女友影相影得衰而畀人小。


但當你以為你已經夠用心去幫女友影相時,可以話你聽,你去得未夠盡!真正嘅完美IG相後嘅完美男友,係要好似以下呢位男友咁,用生命去影相!







來自波多黎各嘅Paola Pentón González同Gabriel Martinez Rivera係一對恩愛嘅情侶,經常喺IG上放閃,Paola好多IG靚相都係男友Gabriel幫佢手影,就好似呢張相咁,Paola寫意咁喺海上飄浮嘅相,影得不知幾靚。但你又知唔知,當時Gabriel係點幫佢影?


就係咁樣用雙腳勾住欄杆,用豁出生命嘅意志去幫女朋友影相呀!你做唔做到呀?!


為咗幫女朋友影相,你可唔可以好似Gabriel咁用盡心力去影相先?!不過……首先你都係要有個女朋友先得。

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022