{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 04 Sep 2017
雖然MenClub成日會同大家解構潮吹迷思,但對於潮吹,好多人都仲係一知半解,正常嘅!話晒都係人體奧妙,唔係咁容易理解,唔明唔緊要,最緊要識「做」就得!相信呢度唔少巴打都試過上網睇「神之手」嘅Chok法,不外乎伸隻手指入去,然後摸索一個凹凹凸凸名為「G點」嘅位,再起勢咁Chok……咦,大佬,典解冇料到嘅?


是咁的,唔係個個女仔都擁有潮吹體質,另外你見潮吹時流失咁多水分,你估事前真係咩都唔使做就有水出呀?你去驗尿都要飲多幾啖水先有尿痾啦~咁潮吹前要有咩準備功夫?不如參考下成日都要拍攝潮吹埸面嘅AV女優啦!


AV女優南梨央奈曾經喺Twitter上Post過AV女優嘅「潮吹專用飲品」,就係「寶礦力+水」!其實AV女優喺拍攝前都會補充大量水分,去應付潮吹劇情,而寶礦力加水稀釋之後,就會更易被身體吸收,令佢哋有足夠水分喺潮吹時排出。



如果巴打你試過Chok極你另一半都達唔到潮吹效果,不妨試試畀佢飲「寶礦力+水」,可能水分就會一觸即發都未定。


日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
對大部份女性(以及部份男性)而言,要Post有自己個樣嘅相之前要P一P,已經係接近身體反應嘅自然動作。但大家又有冇諗過,點解人P圖、我P圖,人哋硬係P得特別誇張特別假咁樣嘅呢?近來一個日本研究就發現,其實唔一 ...
thezone
【P圖】待人以嚴? 日本研究發現人類對自己P圖特別寬容
23 Apr 2024